Παρασκευή, Νοεμβρίου 16, 2007

Βροχή

Με αργό βήμα προχωρώ
μέσα στον καταπράσινο κάμπο
τσακίζοντας στο περασμά μου τα χόρτα
και αφήνοντας πατημασιές στη νοτισμένη γη

Σιγά σιγά νυχτώνει, θα χαθώ
μα με την σκέψη σου ολάκερος λάμπω
πυρακτωμένα είναι της ψυχής μου τα φώτα
όπου όμως κι αν κοιτάξω, δεν είσαι 'κει

Σύννεφα πυκνώνουν, τρέχω να κρυφτώ
Παντού ψάχνω για της ψυχής μου το καταφύγιο
Τρέχω τρέχω, έχω τον καιρό στα νώτα
Μα στο τέλος με προλαβαίνει η βροχή

Αφήνω το κορμί μου λεύτερο, θέλω να βραχώ
Να νιώσω οτι είμαι στον παράδεισο τον επίγειο
και ξάφνου στον αέρα ακόυγεται μια νότα
από ξεκούρδιστο πίανο, μια νότα βροντερή

Είν' η νότα που λέει "σ'αγαπώ"
Μα βγαίνει από το λάθος στόμα
Ακούγεται στ'αυτιά σου σαν να πήρε λάθος ρότα
και να καταλήγει σαν φράση λυπητερή

Η βροχή γίνεται δάκρυ αλμυρό
που ποτίζει της ψυχής μου το χώμα
και όσο περπατώ συνεχίζει να βουίζει στ'αυτιά
του χωρισμού μας η βροντή

2 Comments:

Blogger Rodia said...

Πολυ ομορφες και ζωντανες εικονες με χρωμα και ηχο! Λες και ειναι σεναριο για φιλμ, σαν να τις βλεπω στο σινεμα λεμε... Μεταδιδουν ακεραιο το συναισθημα.
Εμπαινε γιατρε!:-)))
(και μη φοβασαι)

3:04 μ.μ.  
Blogger Rodia said...

Αλλη μια μικρη συμβολη (συμβουλη): δοκιμασε να αποφευγεις τις πολλες "μικρες" λεξεις, οπως αρθρα (ο, η, το), κτητικα (μας, μου, σου), κλπ, και θα δεις το ποιημα να δυναμωνει σε ενταση...
(κοψε μερικες σε αυτο το ποιημα να δεις τη διαφορα)

..ακομα.. δοκιμασε να τονιζεις παροξυτονα (οχι πολλες λεξεις στη ληγουσα) και δες το αποτελεσμα.. Η ομοιοκαταληξια δεν ειναι το παν, ε..

Και παλι συγχαρητηρια:-)))

3:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home